Får se hur långe de överlever

Jag håller nu på och fortsätta pyssla lite i designen, vill ha en ny eftersom alla datorer tydligen inte kan se min meny uppe i högra hörnet. Jag måste säga att jag är extremt dålig på design nu eftersom det var så länge sen jag höll på med det, men ska fortsätta försöka, får hoppas att det inte failar totalt bara ;).
Jag håller även på att fixa i mitt rum lite, försöker få det att se lite mer städat ut och röja undan, men har bara kommit halv vägs så det är ganska stökigt just nu. Mamma och jag åkte till IKEA för någon dag sen och köpte ny papperskorg, små lådor att ha prylar i (som smink och smycken) och så köpte vi två växter till mig! På semestern så åkte jag husbil med familjen ner till tyskland och på vägen hem så åkte vi förbi ullared, så jag köpte med mig en massa saker! Men två av sakerna jag köpte var två krukor som ser ut som små gubbar, själva krukan är i huvudet och på IKEA så köpte vi håret så att säga. Mina första växter är det och är lite små orolig att jag ska ha ihäl dem genom att typ glömma vattna dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback