Hemma från Kungsträdgården

Åkte ju in till stan kring sju, vi drog och käkade på ett taco ställe som jag aldrig har varit på förut men det var jätte fräscht och jätte god mat! Efter det drog vi vidare till kungsträdgården och gick runt där, riktigt tråkigt var det! Vi träffade Sigges kille och hans kompisar som vi följde med till donken men drog tillbaka efter det. Ganska kort efter det tog Maria och jag tåget hem, pallade inte stanna kvar ;) Så kom hem runt tio, kändes onödigt att stanna eftersom det var så tråkigt, haha. Fattar inte hur jag kunde vara där så mycket förra året!
Jag hade min nya outfit, jackan är också helt ny, första gången jag använde den, tunn men varm.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu har jag en tävling på min blogg där jag lottar ut ett valfritt smycke som jag själv designat.

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Lycka til!!

2011-08-17 @ 15:13:13
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback