Jag ska lära mig det!

Solen håller på att tränga igenom molnen och snart kommer det bli jätte vackert väder ser det ut som, härligt! 
Jag vaknade av väckarklocka imorse, inte så himla härligt men jag måste börja fixa till dygnsrytmen så att den blir bättre, det är ju inte alls så lång tid kvar till att skolan börjar... Blää! 
Jag vaknade vid åtta och har setat och målat sedan dess, vart precis klar och väntar nu på att det ska torka. Det mest positiva med vattenfärg typ, det torkar så himla fort! Jag har inte ätit ngon frukost så jag är vrål hungrig och tänker springa till köket nu men vad ska jag äta, rostade mackor eller toast? Får se vad det blir! :D

Bild från slutet av förra sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback