K-fall 2 lax 11

Jag kom på att jag har inte berättat någonting om konfa lägret jag var på, bloggade ju inte då, men ändå, kan vara kul att berätta och visa lite bilder från det i alla fall tycker jag.

När det blev fotboll vart det liv eller död! Alla kämpade gärnet!

Vi skulle köra Catch the flag, tjejerna på vår våning peppade upp oss med krigsmålningar.

Isak och Helena gjorde min side-cut.
Vi fick pimpa våra biblar, såhär blev min.
Det spelades sjukt mycket pingis, av sju racket tror jag att ett var helt i slutet av lägret tack vare raseri attacker, hahaha.

Vi hade "Pimp my leader" en dag, det här var resultatet från de olika grupperna.

En utav ledarna jävlades med oss (han som står längst till höger på övre bilden)

Så vi jävlades tillbaka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback