Kista centrum

Jag åkte till kista med Sofia när klockan var två ungefär, vi gick runt där ett tag och kollade på lite kläder, kollade på bio och efter det var jag jätte hungrig så vi satte oss och snackade medan jag åt middag, sushi! Mums!
När vi kom dit så var det ganska mycket folk där, men vi gick ganska direkt till bion för att kolla vad det gick gör filmer, jag ville se en action film eftersom jag aldrig sett en riktigt ordentlig action film på bio, så vi bestämde oss för att kolla på Captain America, vilket Sofia också tyckte lät bra, köpte biljetter och gick och kollade i affärer eftersom filmen väl skulle gå om en timme. Efter jag hade käkat så tog vi bussen hem, väl hemma så fick jag följa med mamma till pizzerian för att hämta upp pizza, så nu har jag kebab i kylskopet till lunch imorgon, haha :D

Captain America var inte direkt en riktig action film, eller jo det var det men inte tillrekligt mycket för att verkligen vara en riktigt bra en, Gamer är en riktigt bra action film! Jag tyckte inte att filmen vi såg idag var så himla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback