Klar men vrålhungrig!

Det vart likadant idag som igår, vaknade tidigt började rita direkt och nu är jag vrålhungrig! Haha så det är bara att springa till köket och göra frukost, klippta pannkakor blir det, muma!
Jag har setat och ritat på teckningen som jag började med igår och nu är den äntligen klar! Den är inte riktigt så som jag ville ha den eftersom det inte riktigt syns vem det ska vara, men annars är jag jätte nöjd! Nya favoriten tror jag (Innan har det varit shortsen som jag gjorde för jätte länge sen, länk HÄR om du vill se, fast bildkvaliten förstör tecknignen.) faktiskt! Men nu ska jag äta, magen skriker!
Tog ett snabbt foto med webbkameran så ville inte att de ska bli den ordentliga, kommer lägga upp en ordentlig bild efter frukost ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback