Kvarten. Dag 1

Shit vad jag är otränad! Jag har inte tränat på evigheter och eftersom jag inte håller på med någon sport så blir det inte att man kommer iväg och tränar så ofta, typ aldrig haha. Men det ska det bli ändring på!
Boken som jag fick av mamma ska jag börja följa tänkte jag, en kvart varje dag liksom, det kan jag klara av! Så jag testade idag, första dagen och det var jobbigt haha, inte konditions mässigt utan med musklerna! Det står att det tar ett bra tag innan man märker något men att det ska vara väldigt bra i det långa loppet. Jag som har så dåligt tålamod kommer vilja ge upp hur många gånger som helst, jag känner mig själv, men jag ska verkligen försöka!
Ni som vill kan ju hänga på, jag tror mamma köpte boken för 30:- på coop, så ni kan ju köpa eller låna den och vi kan kämpa tillsammans! ;)

Såhär kommer man nog inte bli ;) Men om man lyckas hålla det till sommaren kommer det nog ha blivit stor skillnad tror jag, hoppas på det i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback