"Ny" mobil

Sorry för sen uppdatering men har träffat Sofia och fixat med "nya mobilen". Jag har försökt vakna med väckrklocka ganska många morgonar nu men idag var första gången som jag faktiskt lyckades! Alla andra dagar har jag snoozat i typ två timmar men idag tvingade jag upp mig efter bara en kvart! Och jag hade satt klockan på sju så det känns som om jag har varit vaken i evigheter nu :P
Sofia kom hit vid två tolv ungefär och vi har bara setat och snackat typ. Hon drog hem för typ en kvart sen, skulle på säsongens första träning, shit vad jag inte saknar träningar! haha. Men För någon dag sen så kom mamma hem med två mobiler till mig, jag har klagat så länge på min så hon tog hem två gamla från sitt jobb som ingen använder som jag kan låna tills jag hittar en ny. Jag är så himla trött på min aino, helt sjukt! Jag fick välja mellan en htc eller en sony ericsson men htc:n hade så liten skärm så orkade inte ha den. Håller nu på att fixa med Xperia:n som jag valde, verkar ganska soft. Jätte skön att skriva på eftersom det är ett helt tangentbord, tycker med om sådana mobiler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback