Sunset

För typ en vecka sen så fick jag jätte stor lust att måla, jag brukar aldrig måla, har aldrig varit riktigt min grej riktigt. Jag har aldrig fattat tekniken riktigt, men då satte jag mig i alla fall och kollade på ett tio tal olika videos om hur man målar med oljefärg och sedan sökte jag runt på google efter inspiration. Tillslut så plockade jag fram alla prylar och började måla, och ni måste förstå att jag har nog aldrig riktigt målat ett motiv. Jag menar, när man är liten så målar man med vattenhärg men det är ju inte riktigt samma sak.
Hur som helst så vart jag faktiskt ganska nöjd med resultatet, jag är en perfektionist när det handlar om mig själv så jag blir aldrig helt nöjd ;) Men jag funderar på att göra en hel vägg med tavlor så jag tänker måla några till fast stora och akryl tänker jag nog använda då, är så himla coolt hur snygga bilder man kan göra med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback