Vad som har hänt idag

Jag är nu hemma hos Sofia. Vid halv fem så drog jag hem till Elin för att följa med henne och Jennifer som skulle ta navelpercing. Vet inte riktigt var det var för vi fick skjuts av Elins morsa, vilket var ganska skönt. Shit vad nervösa de var innan men det kan jag ändå fatta. Jennifer tog först och kom tillbaka och sa att det knappt kändes, sen följde jag med Elin in och filmade. Men det vart riktigt snyggt! Jag funderade på att ta navelpercing förra året men ångrade mig, kanske tänker ta tungpercing om jag ska perca mig.
Efter det drog jag till sollentuna centrum och träffade Sigge, vi köpte sushi och satte oss ute under taket och snackade. Riktigt mysigt med regnet som faller ner runt omkring en. Efter det gick jag till konsum och träffade Sofia, handlade lite där och som sagt, nu sitter jag i Sofias soffa och kollar på Mtv. 
Haha hittade en gammal bild från 6an, shit vad små man var! Helt sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback