17 feb 2011

Sitter nu i skolan och har IKT. Vi har So istället så vi håller på att skriva om olika saker som vi sedan ska berätta för varandre, jag skriver om utvandringen från Sverige till Amerika 1868, typ.
Förut var jag och Patricia ute och fotade lite, så jag har nu en bild som jag tror att jag kan använda till header, men jag kan ju inte lägga in den eftersom jag inte har någon dator, IRRITERANDE!

Btw. Jag fick reda på vad jag kommer få för betyg i teknik (tror att det var slutbetyget), jo, jag kommer få MVG!  :D Och i tisdags så skulle vi ha läst ut en bok (en klass bok som hela klassen läste) och skriva om den, igår fick vi reda på vad vi hade fått på denna skrivning, gissa vad? Jo, MVG! 
Kan ni fatta hur glad jag blev? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback