Gymmet

Tänka sig! Så lite som klockan är och jag är uppe och äter lunch!
Klockan nio gick jag upp idag, framme vid gymmet vid halv tio och sedan så kämpade jag och Sofia på hårt. Mina ben höll på att vika sig under mig efter att jag hade cyklat och sprungit några kilometer!
Mamma skulle till jobbet för att fixa några affischer till när vi i klassen ska sälja fika, det finns ett gym på hennes jobb så eftersom det är gratis och helt tomt på folk så var det dit vi drog för att gymma ;)

Så efter lite mer en en timme av full träning så gick vi och satte oss för att vänta på att mamma skulle bli klar. Det tog en timme innan hon blev det, så på den tiden smakade Sofia och jag alla olika sorter som det fanns i deras kaffemaskin. Så nu kan jag säga att mocca och cappuccino inte är så speciellt goda ;) Jag har alltid undrat hur de smakar :)

Nu efter en härlig dusch och ha sminkat mig så bär det av mot vallen. För att få VG i skridsko åkning så måste man kunna en del saker. Jag lyckades övertala Sofia till att följa med mig, så om kvart kommer jag ha ett par skridskor på fötterna.
Måste dra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback