Imorgon blir det romme!

Fan vad jag är peppad! Jag verkligen älskar att åka skidbackar och åka, så jävla härligt! Så medan resten av alla i min klass som ska dit (vi har friluftsdag i skolan imorgon och ungefär hälften av min klass ska till romme) tycker att det ska bli lite kul men ingenting speciellt är jag gelat peppad, haha. 

Jag funderar på om jag kanske ska skriva några tidsinställda inlägg tills imorgon så att ni får någon uppdatering, tror nästan det eftersom skol datorn är den enda dator som jag har tillgång till.
Strömberg la förut ut kompisbilden som man tar med skolan, denna är från 6an.
Strömberg, Johanna, Jennifer, Amanda, Patricia, jag.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HOST, jennifer la ut :O <3

2011-02-18 @ 20:36:59
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback