Imorgon blir det skridskor och prao

Imorgon så ska jag upp klockan nio för att vara i stinsen när de öppnar. När Sofia och jag var där i fredags och fråga om prao så sa det åt oss att komma tillbaka tidigt på måndags morgonen, imorgon är det måndag ;)
Så jag tänkte börja göra mig i ordning nu eftersom det ändå alltid tar mig en timme typ eftersom jag alltid börjar med annat. Efter det  blir det skridskor och sedan efter det så vill jag gå ut och fota! 
Jag har verkligen längtat efter att göra det så måste verkligen gå ut och göra det imorgon! :D

Jag försökte locka håret med en liten locktång, gick år helvete. Så det blir mitt vanliga platta hår, orkar inte hålla på att locka det nu. Jag får göra det någon gång i veckan istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback