Mobil bloggar

Min dator fungerar fortfarande inte, vilket är väldigt irriterande! Så just nu mobil bloggar jag, var en jävla tid men hatar när timmar går och jag inte har uppdaterat ;) Jag håller i alla fall på att göra mitt fotoalbum nu, går väldigt bra och jag skriver en massa, kanske för mycket... Hehe. Men jag tycker verkligen att det är jätte kul! :D När jag drog hem från skolan efter svenskan så följde Patricia med mig hem. Vi käkade lite mat och satte oss sedan framför tvn, vi båda somnade och vaknade två timmar senare. Då gick vi ut på tomten och fotade lite, det vart jätte fina bilder eftersom det är så mycket snö och solen var framme. Jag lägger upp dom så fort jag kan få min dator att fungera igen :) men nu ska jag äta middag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback