Hemma hos Elin Strömberg

Jag sitter nu hemma hos Elin Strömberg. Drog hit klockan... nio kanske?
Imorgon så ska jag stå ute på en is i sex timmar, stå och sälja korv och massa skit. För att få in pengar till klasskassan, jag är med i första gruppen som ska göra det, och efter all denna snö så kanske det inte ens kommer att bli av. Men jag måste i alla fall stå vid norrviken isen klockan tio på morgonen. Så kommer bli tvungen att gå upp klockan nio eller tidigare och kommer inte kunna vara uppe så sent, inte så kul.

Vi har i alla fall kollat på filmen The hills have eyes 2. Riktigt äcklig film, missfoster, öken, soldater och perversa kräk. Ingenting man skulle vilja uppleva i verkligheten. Men jag ska i alla fall dra snart, ska sova hemma ;) .

En gammal bild på mupparna som förbereder sig för en film kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback