De hemliga orden: Jag kommer INTE ramla

Dessa ord var vad jag tänkte hela tiden, och det fungerade faktiskt! I början så gick det inte så bra, men när jag faktiskt hade lyckats övertala mig själv på det, när jag trodde på det själv, då fungerade det!

Jag vet inte var jag ska börja. Kanske ska börja med att tacka min brorsa och min farbror?
Min brorsa förklara precis hur man skulle åka och var tålmodig (Jag däremot var livrädd!) och min farbror utmanade mig och var irriterande, vilket gjorde att jag endast ville visa honom att jag kunde och att han inte skulle vinna ;)
Så tack säger jag ;) För nu kan jag åka snowboard (eller nästan)!
I början så var jag totalt livrädd, jag överdriver inte, jag var rädd för mitt liv! Jag trodde helt ärligt att jag skulle tex. åka in i skogen och krocka med ett träd och dö. Men tack och lov för min brorsa så överlevde jag! Puh!

Så nu kan jag åka ner för en hel backe (backen som är på backsidan av väsjöbacken, den första om man räknar från vänster, och den tredje om man räknar från höger ;) ) utan att ramla, jag kan göra både höger- och vänster-svängar och jag kan åka rakt fram! Sedan så kan jag ju bromsa och allt det där, det enda som skiljer mig från någon som verkligen kan åka är att jag inte riktigt har det där flowet som man ska ha.

Nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna för att sedan gå och lägga mig, jag är sjukt trött! Jag är helt slut! Men vi fick en bok idag på svenskan som vi måste läsa ut så jag kanske kommer tvinga mig till att läsa några sidor i den, om jag kan hålla ögonen öppna vill säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback