En kilometer, bättre än ingenting

Nu är jag äntligen hemma!
Jag har precis kommit hem från att ha varit hos läkaren. Eller jag vet inte om man kallar det läkare när det inte handlar om akuta fall. Aja, jag har i alla fall varit på sjukhuset och testat min astma. 
Eftersom att jag har astma så ville de nu testa hur farlig den var och om det fortfarande bara är ansträngningsastma som jag har, och tack och lov så är det fortfarande bara det! Jag fick lov att springa på ett löp band, en kilometer på 6 minuter, upptäckte att min kondis inte är så dålig, det är bara dåliga benmuskler... hehe.
Så idag har jag fått en liten mini träning, och imorgon så ska jag iväg med klassen och simma, undra hur det kommer gå med mig och mina dåliga benmuskler. På något sätt så får jag alltid kramper ett ben :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback