Hemma hos Elin Strömberg

Jag är nu hemma hos Elin Strömberg, har varit här sedan klockan nio ungefär. Mina päron skulle hit för att träffa hennes föräldrar så jag följde med. Tror att jag ska dra hem snart, får ju inte bli för sent eftersom det är skola på måndag, ingen rolig tanke det!
Sedan jag kom hit har vi i alla fall spelat lite wii (jag vann såklart på fäktningen, bra reflexer liksom ;) haha), kollat på en haj film och en krokodil film, Elins favorit sort utav film! ;) Jag kan inte riktigt förstå varför.

Nu hade jag tänk att jag ska utmana Elin i lite mer fäktning och vinna igen, haha hör av mig när jag kommer hem, när det nu blir ;) Men ska försöka dra mig hemåt snart i alla fall :)

Jag och Elin i början av vintern, vi skulle ta en bild och Elin ramla precis när självutlösaren gick av :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback