Idag har jag... bl.a ringt runt och frågat om prao platser

Gu vad mycket klockan har blivit! Tiden går på något sätt väldigt fort när man gör någonting och otroligt långsamt när man har tråkigt, jag tycker att det borde vara tvärt om istället. Idag har tiden gått för fort ;).

Skolan vad som vanligt, på tekniken så fick Elin och jag väldigt mycket gjort och nu har vi bara en reklam film kvar att klippa ihop som skolans datorer totalt vägrar göra. Så vi har gett oss själva en läxa och ska göra det hemma nu istället.

Efter skolan så gick jag, Elin, Sofia och Patricia hem till mig. Vi spelade Picturenary och mitt lag vann såklart ;) haha. Men efter det så gick Patricia hem och jag fick börja ringa till olika platser för att försöka få prao plats. 
Tror ni att det var lätt? Med Elin och Sofia bredvid en som lyssnade med spänning och jag som total hatar att ringa sådär. Jag tycker till och med att det är hemskt att ringa till pizzerian, jag vet liksom inte vad jag ska säga!

Sofia och jag spelade i samma lag när vi spelade andra gången. Hon och jag tänker inte riktigt på samma sätt när det gäller Picturenary. Jag skulle rita TYST och jag ritade det såhär. Gissningarna som jag fick av Sofia var ungefär såhär: "Musik kryss!", "Ingen ton!", "Ton kryss!". Haha ja som sagt, vi tänker lite annorlunda och bildar därför inte ett så bra team i det här spelet, men vi vann ändå, och det är ju allt som spelar någon roll! :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback