Jag är på bra humör idag

God morgon allesammans!
Haha snygg morgon fras va? Kanske ska börja säga så, eller inte ;)
Jag har haft en förjävlig natt. Jag somnade i soffan igår när klockan kanske var nio ungefär, jag var JÄTTE trött verkligen! Men så vaknar jag i soffan när klockan kanske är tolv, så jag går och gör mig i ordning och lägger mig för att somna i min säng, ligger där och drar mig i två timmar, ingen sömn.
Så jag går och lägger mig i soffan igen och sätter på tvn, jag brukar närstan alltid somna då, så klockan tre somnar jag och vaknar sedan nio av att min brorsa och hans kompisar kommer hem, de hade inte gått och lagt sig än och har varit ute, kul att vakna upp till liksom! (vårat vardagsrum sitter ihop med hallen, ingen dörr eller någonting emellan)
Men nu ska jag gå och duscha, har legat och läst hela morgonen och nu har jag läst ut New moon också, så nu blir det Harry Potter som jag ska läsa ;) Känns helt sjukt att jag faktiskt tycker om att läsa! :O


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; Nej den är köpt på BikBlok faktiskt :)

2011-01-05 @ 14:34:52
URL: http://jjees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback