Jag är pömsig

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag börjar verkligen känna av att jag har sovit alldeles för lite denna vecka. Jag har därför försökt undvika datorn idag eftersom jag bara somnar när jag sitter vid den.
Haha låter kanske lite konstigt men min stol är så himla skön så jag somnar ;).
Jag har i alla fall pluggat på lite engelska oregelbundna verb, inte så himla skoj. Men kan dom nu i alla fall och tänker börja göra mig i ordning nu så att jag får sova. Vill ju inte försöva mig imorgon.

Och vet ni vad jag verkligen ser fram emot imorgon? Jo, eller förutom det faktum att det är fredag, så i skolan så ska vi ha slöjd! Haha, men mina favorit ämnen i skolan är bild och sy slöjd, så förra terminen hade jag bild och nu denna termin så ska jag ha sy slöjd. Can't wait!

Hemsk man såg ut dessa tider, but anyway, denna gjorde jag i sjuan när jag hade sy slöjd. Använder den fortfarande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback