Konfirmation

Idag så ska jag på gudstjänst. Tycker ni att det låter kul? Det gör inte jag, men jag ska konfirmera mig i sommar så jag måste gå på några gudstjänster. Men jag ser absolut inte fram emot det eftersom jag inte alls är kristen, men jag konfirmerar mig för att lära känna nya personer ;)
Men eftersom jag måste vara i kyrkan klockan elva och jag har inte börjat göra mig i ordning så har jag lite bråttom.

Men jag har gjort ett tidsinställt inlägg klockan ett ungefär om hur du ska göra för att få bikini kroppen till i sommar utav att behöva anstränga dig så speciellt. Gjorde det tidsinställt endast eftersom jag kommer vara i kyrkan enda till klockan tre så tyckte att det kunde behövas ;)

Jag funderar på att köpa sådan här örhängen, fast jag är inte riktigt säker. Jag skulle ju endast köpa dem för att de är snygga, ingenting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback