Snart mot Kista

Nu har jag skaffat en ny bakgrund, och denna älskar jag! :D
När jag hittade webbadressen vart jag överlycklig och lite... hämndlysten. Haha det är Sofia vittne till.
Sofia och jag ska gå på bio klockan sex, så måste vara i kista klockan fem. Vi ska kolla på Harry Potter och dödsrelikerna, så äntligen så ska jag få kommentera och bli besviken på hur dålig den är jämfört med boken.
Haha ja Sofia tycker inte så speciellt mycket om mitt kommenterande, "Det där är fel, dom ska inte stå där" "Det där ska hända mycket senare!" "Varför har dom inte tagit med den kommentaren som Ron ska säga där?!" Haha ja, hon uppskattar det inte så speciellt mycket ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback