Reklam film har blivit skapad idag

Det första inlägget för denna dag, lite sent, men bättre sent än aldrig! ;)
När jag kom hem från skolan idag så var jag bara skit trött! Så jag la mig på soffan och kollade på lite olika program, så jag har inte suttit vid datorn fören nu. Så nu får ni dagens uppdatering ;)

Idag i skolan så började vi med musik, vi ska nu börja med att göra en låt, eller något åt det hållet i alla fall. Vi ska göra en house låt i ett program som finns på internet, jag tror att det kan blir kul :)
Sedan hade vi lite lektioner och sedan den älskade två timmars långa håltimmen! Efter det så hade vi teknik, så jag, Amanda och Elin gick ut för att göra en reklam film (Det är en del av uppgiften vi håller på med, att göra en reklam.), jag det gick sådär. Vi fick till det på slutet men det vart en del omtagningar ;)
Men jag glömde min överladdnings sladd till kameran i Amandas väska så jag kan tyvärr inte visa er något av våra tappra försök ;)

Bild tagen förra året (nyåret 2009-2010) Amanda Aletto, Elin Strömberg, Jag Bergman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback