Gårdagen

Morgon på er allihopa!
Jag skriver nu med endast min vänsterhand. Det är lite klurigt men Sofia har kidnappat min högra hand och håller på att låsa fast den i min lilla spikmatts liknande sak. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Igår så åt vi middag i Sollentuna Centrum och jag lyckades inte få Sofia att smaka sushi, men jag fick henne att smaka wasabi, hon visste inte hur det såg ut och hennes reaktion är något av de roligaste saker jag har sett!
Hennes hemsökta väska, wasabin och hennes sätt att äta med pinnar gjorde min kväll! Haha gu vad mycket jag skrattade igår! Vi hade det jätte kul!

Efter middagen så gick vi till Ica Maxi för att köpa frukt. Väl hemma så gjorde vi fruktsallad och satte på film. Haha vi båda var jätte trötta och somnade till filmen. Så igår vart en tidig kväll om vi somnade vid tolv ungefär tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback