Törnrosa


För tre timmar sedan så kollade jag på Scrubs, det vart reklam och jag tänkte bara blunda lite innan det började igen. Nu vaknar jag! Inte riktigt kul, har precis sovit bort tre timmar.
Det känns som om jag kan sova var som helst, när som helst sometimes ;). Visste ni att det finns en sjukdom som gör att man somnar, eller det är själva sjukdommen. Man kan somna när som helst och kan vakna dagar senare, det går inte att kontrollera. Men det är vanligast i tonåren och går oftas över när man blir ungefär 25 år.

Och en annan grej, när jag kollar på statestiken så har det varit hög under hela denhär tiden som jag inte har bloggat, och nu när jag bloggar igen så bara sjönk den! Jag fattar inte riktigt grejen :S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback