25e oktober 2011

Det här kommer bli en bra dag, har en riktigt bra känsla om det! Min morgon har faktiskt varit riktigt bra, inte ofta mina morgonar är bra, men idag var den det, plus att jag älskar mitt hår så mitt humör är på topp just nu!
Jag har engelska just nu, ska skriva en text om framtiden där någonting försvinner, jag skriver om att alla träd försvinner så att det inte längre bildas något syre. Inte den roligaste uppgiften men det funkar, bättre än att jobba i boken ;) Min outfit för idag, eller en del av den i alla fall, håret är lite stort men råkade somna med bulle.
Haha ser lite pistoff ut men mitt morgon humör är inte så bra även fast jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback