Blondie

I fredags så sov Sofia över hos mig och när vi vaknade på lördag morgonen så hade vi inget att göra, jag sa som skojförslag att vi skulle kunna färga mitt hår (eftersom jag tröttnat så mycket på färgen), men eftersom jag inte hade några pengar vart det inte av. Men i måndags efter skolan så gick vi till coop och köpte blonderings blekning från märket MOOD, Ultra blond vart det och sedan var det bara hem och bleka, så vad jag försöker säga är att, nu är jag blond! Alltså riktigt blond!
Annars så brukar det ju alltid faila typ när man ska göra hemma, blir jätte orange och sliter hur mycket som helst på håret med det gjorde det verkligen inte! Lite orange partier har jag men de är svaga och det är endast för att jag tog ut färgen en  aning för tidigt. Men kan inte bestämma mig om jag ska behålla det eller inte! Säger hela tiden: "Nej men nu måste jag färga det mörkt! Jag tänker göra det så fort jag kan!" men ibland så ser det jätte bra ut och ja, kan inte riktigt bestämma mig ordentligt. Vad tycker ni? Blonda eller mörkt?

Sorry för den dåliga kvaliteten på många av bilderna, men de är av de olika nyanser av brunt som jag har haft.



Kommentarer
Postat av: jennifer

eller så kan du och jag bleka våra hår tillsammans ännu blondare? så du får bort det orangaaa?? (och jag med) :D

2011-10-20 @ 22:38:13
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback