Fotograf vs. Natur

Söndagar är riktigt dåliga men ändå så himla sköna! Dagen bara försvinner känns det som men det är ändå så skönt att ibland bara inte göra någonting. Man kan sova galet länge och inte få ångest över att dagen försvinner. 
Jag har fixat lite med bilderna som Johanna och jag tog igår, förstärkt färger och liknande bara. Jag har funderat ganska länge på vad jag vill bli, gymnasieval och sånt, och jag kanske vill bli fotograf! Älskar att fota och när jag kollar på bilderna från igår så känns det som en kul grej att jobba som. Vinklar, ljus, få modellen att se så bra ut som möjligt, ja allt sånt! Fast samtidigt så kanske jag vill gå natur... Tur att man inte måste ha valt än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback