Hemma igen!

Sofia drog halv tolv ungefär och jag tog tjugo över ett tåget mot Johanna. Vi gick till kärleksudden där vi fotade en hel del påvägen dit och den bilder där. De vart ganska bra tror jag, har inte hunnit kolla igenom dem än men har en bra känsla för dem ;)
Så nu ska jag bara rensa lite, ta bart de suddiga, konstiga och felaktiga och sedan ska jag bara ladda in dem på datorn så ska ni också få se en del av dem! Vi tog över 400 bilder så det kommer ta lite tid tror jag.

Dagens outfit, militärgröna jeans och boots till.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: joo högst upp i hårbotten, som blev när jag blekte utväxten. Men lägg upp bild på kartongen med bleknings saken du hade? :)



Föresten fortsätt blogga!!! :)

2011-10-22 @ 16:36:07
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback