I bibblan

Sitter nu i bibblan och ska skriva om Kondition (har idrottslektion), jag trodde att vi skulle vara ute så tog inte med några idrottskläder och aa, det är varför jag sitter här nu. Har skrivit klart den nu och har precis skickat den. Halv börjar engelskan och sen slutar jag, då ska jag och Sofia till coop och jag ska köpa hårfärg! Iiii! :D Nu blir håret mörk, riktigt mörkt! Skit härligt och jag längtar verkligen, har varit blond i en vecka nu och det känns bra, men efter det att jag har sprayat mig med brun utan sol så kan jag inte ha kvar det blonda, det ser stört ut!
Hittade en jätte gammal bild på Jennifer, mig och Amanda, tror att den är från 7an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback