Goodnight everybody!


Biologin avklarad! Känns riktigt skönt och imorgon på Elevens val så får jag säkerhetsplugga lite vilket känns tryggt. Nu ska jag börja göra mig i ordning för att sova, om jag inte sover ordentligt innan ett prov så kommer man inte ihåg ett piss och hjärnan ligger i dvala typ. Nu har jag bara.. EN MASSA plugg framför mig, torsdag: biologi prov och hemkunskapsläxa (är inte klar med den), fredag: ha läst ut engelskabok, måndag: matte prov, onsdag: svenska bok utläst (har inte ens börjat) och torsdag då jag har spanska skriftligt och muntligt prov, men för fan allt är möjligt!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Den är från Monki :D

2012-02-16 @ 00:32:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback