My wardrobe

Ska ju försöka börja gå och lägga mig lite tidigare så ska gå och fixa mig nu även om jag tvivlar på att jag kommer gå och lägga mig inom denna timme. När jag städade min garderob idag (eller, vek och gjorde mer snyggt, slängde bara ut tre plagg.) Så upptäckte jag att det var sjukt många plagg som jag hade glömt, visste knappt om att jag hade dem! Insåg då att jag har för mycket kläder, eller man kan aldrig ha för mycket riktigt men det är för mycket som jag inte använder! Så jag ska försöka använda en mer blandning av alla mina kläder, inte bara nytt utan även äldre! Få se hur det går ;)

När min garderob blev full för ett tag sedan så blev jag tvungen att flytta över en del kläder till ett skåp i mitt rum, senare behövde jag flytta över ännu mer till ytterligare ett. Och låt mig inte glömma min krok med hoodies! Räknade att jag hade 15st hängande där nu och jag menar, det är ju endast de med luva, resten ligger någon annan stans, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback