Long time, no see!

Haha shit känner mig helt borta när jag kommer in hit, har inte varit inne på blogg.se på... jag vet inte hur länge! Men de hade inte gjort om senast jag var inne, så det är antagligen ett bra tag sen. Skolan sluta, hela sommaren har gått och nu går man på en ny skolan, mycket har hänt!
Under sommaren så var det det vanliga, umgås med kompisar, åka till deras landställen, krossade baksidan av min Iphone (alltid något som går sönder)... tappade den i vatten också, men slapp vatten skada! :D
Mycket har hänt och tror nog att jag ska börja blogga lite igen, känns som ett bra sätt att ha koll på saker som har hänt lite och tänkte skriva här nästa år när jag åker till USA (utbytesår)så det kanske är lika bra att börja nu för att värma upp ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback