Lite kort uppdatering

Det är en massa saker som jag skulle älska att berätta, för har haft så jävla mycket kul, men vissa grejer borde man bara vara tyst med, för de kan komma och bita en i arslet annars. Vissa saker kan jag berätta om i alla fall! Va och kolla på The parade of lights the other day, kollade runt lite i olika affärer också, var i Alamosa med två polare. Drog hem till dem efter och chillade där, drog sedan vidare till en polare och va där ett tag med några andra polare. I måndags så var jag faktiskt ute och red med Jacie, va så galet länge sedan jag red! Så hon, jag och hennes syrra va ute, men va så jävla kallt så varade inte så länge. Va kul i alla fall. Efter drog vi till en utomhus pool de här här, yes, va badade i en utomhus pool i mitten av December. Men det är en naturlig källa eller något sånt och den är naturligt varm, de måste faktiskt sänka temperaturen till typ 30 grader.
Julen firades i två dagar, en dagen med en sida av familjen och sedan igen den 25 med den andra sidan. Va mysigt och kul, men kändes inte riktigt som julafton, tror det var för att det inte var någon Kalle Anka ;) haha. 
 
Torsdag, 26 December, 16:40
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback