På gatan där jag bor

Det har tagit mig tills nu, fem månader, att verkligen uppskatta detta ställe. Don't get me wrong, jag har sett det här stället som mitt hem länge nu, men under de senaste dagarna så har någonting förändrats, drastiskt. Tidigare så har jag känt mig som The City Girl i den lilla staden, ska inte ens börja på vilken kultur krock det har varit, men nu gillar jag allt detta lilla samhälle har att ge.

Helt ärligt... hur galet det verkligen låter (Med tanke på hur mycket jag har saknat det under vissa tider.), men min tanke på att leva i storstaden just nu är... att jag inte riktigt vill tillbaka. Varför? Landet är fan så mycket galnare! It's all about the people, and when you got crazy friends, you are gonna have some crazy times!
 
Söndag, 22 December, 21:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback