Slutet av 2013

Så försöker hålla mig själv upptagen, hatar verkligen att inte ha någonting att göra, får små panik av att vara helt rastlös. Så ska försöka se till så att jag har någonting att göra varje dag framöver, kan dock inte fatta att det är nyår på onsdag, NYÅR! Fan asså, 2014, året då jag blir 18 bast, börjar bli gammal asså haha. Men har idag letat efter en nyårs klänning, det gick skit. Finns typ två klädaffärer i Alamosa, så man kan ju inte ha så höga förväntningar men fortfarande! De firar tydligen inte nyår lika mycket som jag är van vid, men jag ska minsann se till att få dem på ordentligt nyårs firande humör! Haha. Har planer med härliga polare så det känns bra, kommer bli en bra kväll. 

Igår va jag hos en polare med några vänner, va en riktigt lyckad kväll. Och här dansar alla till country music, men igår lärde jag dem lite av den dansstilen jag är an vid minsann! Och jag som aldrig dansar, men det var verkligen grymt kul! 
Jag och härliga bruden Jacie! Fråga mig inte vad jag gör... Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback