TO BE STRONG, YOU FIRST HAVE TO FIGHT

Har precis setat och kollat på gamla bilder av mig, från flera år tillbaka, och det som jag ser om och om igen är att jag varje år kämpar för sommarkroppen men så fort sommaren är över så slutar jag. Fattar verkligen inte varför för då måste jag göra samma sak nästa år! Tycket att man borde ha lärt sig efter ett antal år, men tydligen inte.

Hur som helst, har bestämt mig för att det ska bli annorlunda det här året(jag vet, vilken klisché, något som man säger varje år). Men har ni någon gång haft känslan av "Enough is enough!"? Det har jag nu, tänker inte säga: "2013 please be good to me", nej nu är det "2013, I am going to make you my bitch! This is my year, I am in control!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback