Sista dagen i Sverige på 10 månader = 6 Augusti

Fick igår reda på mitt avrese-datum! Jag åker den 6 Augusti, nästan precis en månad från idag. Är det galet att jag fortfarande inte har blivit nervös? Har börjat fatta att jag verkligen åker och börjat tänka på saker och ting som jag borde packa med mig, det enda jobbiga kommer vara att få plats med vinterjackan, eller kanske borde köpa en där?
Planen är i alla fall att jag åker från Sverige den 6 Augusti till New York City och är där några dager med Explorius (Organisationen som jag åker med, så kommer spendera dagarna i NYC med dem och andra utbytesstudenter.), för att sedan den 9 Augusti åka till Colorado och träffa min värdefamilj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback