Love what you have



Blev lite sovmorgon idag, men den va jag fan värd asså! Nyårs blev det inte så mycket sömn på, men det är så det ska vara! Är så jävla glad att jag fick några av mina traditioner är i alla fall. 
Men nu så har jag precis käkat frukost och sitter nu i mitt fönster och dricker morgon kaffet, utsikten göra det ju bara ännu bättre. Och ja det ser bättre ut i verkligheten, himlen är blå, berget är närmare och snön glittrar. Men nu så ska jag dricka mitt kaffe, ta en dusch och sen blir jag upphämtad av Jessie och hon och jag ska dra in till Alamosa där vi ska käka lunch med två andra polare. Efter det... Borde fan verkligen ta mina senior pictures snart for the yearbook... Annars kan jag säker bara rota upp några gamla.

Torsdag, 2 Januari, 12:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback